2011. május 31., kedd

Szeressük a régit! :) ~ mori kiegészítők

Ma átnéztem a mütyűrös/ékszeres dobozomat, amiben többek között ezekre a rég elfeledett kiegészítőkre bukkantam. Mikor megláttam őket rögtön arra gondoltam, hogy a mori girl stílusú ruháimhoz tökéletesen passzolnak. :)
Az 1. képen egy nagyon szép kerámiaberakásos karkötőt láthattok gyönyörű virágmintákkal. Még anyukámé volt, de nekem adta jó pár évvel ezelőtt. :)

 Medálok: ezüst színű levélke és egy cirádás mintával díszített  köves medál. Ez utóbbi olyan, mintha levélen ülne egy harmatcsepp, amin megtörnek a hajnali fények. ^^ Ezt a 2 "apróságot" is örököltem; a levelet anyutól, a köves medált pedig a mamámtól.
Találtam még néhány megfelelő kiegészítőt, de sajnos lemerült a fényképezőgépemben az elem, és már nem volt időm újat venni. -.-" Pedig ma készítettem egy picike jegyzetfüzetet filc borítóval, amit gyöngyökkel és csipkével díszítettem, valamint készült egy hajbavaló/kitűző is törtfehér/vajszínű filcből gyöngyökkel kivarrva. Ezekről képeket majd később mutatok.
Addig is itt van egy rózsás gyűrű, amit még télen készítettem süthető gyurmából:) ( már akkor is nagyon vártam a tavaszt ^^)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése